Ügyfélszolgálat: +36(30)451-6801

logo

7 rossz szokás, ami merevedési zavarhoz vezethet

Potencianövelő
impotenciát okozo rossz szokasok

Íme 7 dolog, ami ronthatja az erekciót. Többen bajlódnak vele, mint gondolnád, az USA-ban több, mint 30 millió férfi szenved különböző fokozatú merevedési problémákkal, ami a 20 feletti férfiak közel negyedét érinti, a kor előrehaladtával egyre nagyobb mértékben. Ez a szám csak a potencianövelő szerek használóinak a száma, amire egzakt statisztika van, de vélhetően a valós szám ennél magasabb.

Bizonyos orvosi és pszichológiai problémák állhatnak egy férfi ED-jének hátterében, de sokszor ez egy-két rossz szokás lehet a bűnös. Tekintsük át az okokat, amelyek miatt a romolhat az erekció minősége. Ezeket mindenképpen érdemes meglépni potencianövelő kapszula vásárlás előtt, mert lehet, hogy ezeknek a rossz szokásoknak az elhagyása is sikerre vezethet.

1. Az alkoholfogyasztás megnehezíti

Az alkoholfogyasztás folyékony bátorsággal tölti el a férfiakat de a hosszú távú alkoholfogyasztás rombolja a keringés minőségét és ezáltal rontja a merevedési képességet. A rövidtávú alkoholfogyasztás is árt, ha mértéktelen, mert lecsökkenti, és csillapíthatja a test szexuális étvágyát, megnehezítve az erekció fenntartását, vagy akár az orgazmus elérését.

A hosszútávú nagy mennyiségű ivás is merevedési zavart okozhat. A CDC szerint a napi több, mint 2 egység alkohol elfogyasztása, már enyhe alkoholizmusnak számít. Mennyi?! Igen, napi több, mint 2. Mindössze napi két ital elfogyasztása esetén fennáll a tartós és tartós merevedési zavarok kockázata is.

2. Kereskedelmi blokkok vagy az ATM-igazolások megérintésével is ártunk a hímvessző erekcióképességének

Bármennyire is őrülten hangzik, a legtöbb bizonylathoz használt hőpapír és tinta tele van biszfenol-A-val (BPA), ami hatással van az erekcióra. A BPA egy vegyi anyag, amely a testet többek között az ösztrogén női hormon nagyobb mennyiségű előállítására ösztönzi.Ez a többi BPA által kiváltott hormonális változással kombinálva alátámasztja, hogy a műanyagok merevedési gondokhoz vezethetnek - derül ki a Kaiser Permanente tanulmányából.

A BPA meglepő forrásai

Nemcsak az élelmiszerboltok vagy az ATM-nyugták miatt kell aggódni, hanem a sorsjegyek, a repülőtéri poggyászcímkék, a konzervbetétek, a műanyag palackok, a műanyag ételtartók, a pizzadobozok és a sörösdobozok miatt is. (a teljesség igénye nélkül) Érdemes újrafelhasználható műanyagokat használni, amelyek BPA-mentesek.

3. A szteroidok kőkeményyé teszik a testedet, később pedig puhává varázsolják a hímvessződ

A szteroidok folyamatos használata a test saját tesztoszterontermelését nullázza le a szervezetben. Míg szteroid cikluson van, a tested remekül mutat és a potencia is topon van, de a kúra végére a test saját termelése eláll, mert azt érzékeli, hogy bőven van a vérben, nem kell saját részre szintetizálni. De ha vége a kúrának - akár PCT-vel vagy a ciklus utáni terápiával -, a tesztoszteronszint leblokkol hetekre-hónapokra, ami miatt a nemi vágy teljesen elmúlik vagy jelentősen redukálódik.

4. A dohányzás öl (a merevedést is).

Hacsak nem barlangban él, már tudja, hogy a dohányzás rákot, tüdőtágulást okoz és kiüríti a pénztárcáját. De tudta, hogy a dohányzás az első oka a merevedési zavaroknak a 40 év alatti férfiaknál? A dohányzás a vérnyomás emelkedését és a tesztoszteronszint csökkenését eredményezi, ami gyenge vagy ritka erekcióhoz vezethet. Gyermekvállalás előtt állók főleg vigyázzanak, a dohányzás csökkenti a sperma mennyiségét, és még az ízére is hatással van.

Ha 3548. okra van szüksége a dohányzásról való leszokáshoz, akkor az a merevedési zavar!

5. Hosszú ideig ülni: merevedésgyilkos

Persze, az asztali munkáknak megvannak az előnyei: kényelmes, nem fáradsz el testileg, de az inaktivitásnak meg van a hátulütője a keringésre és a tesztoszteron szintre nézve. Egy átlagos férfi Amerikában napi körülbelül 13 órát tölt ülő helyzetben. (iroda, autó, tv stb) Ez az ébrenléti idő nagyjából 83% -át jelenti. A hosszú ideig tartó ülés egész sor egészségügyi problémához kapcsolódik - ideértve az ED-t is. Egyes orvosok már odáig mentek, hogy azt mondják, hogy az ülés az új dohányzás.

Ha olyan munkája van, amely hosszú ideig megköveteli a az ülést, ne felejtsen el szünetet tartani, felkelni, sétálni és napközben aktív maradni.

6. Túl sok cukor és zsír fogyasztása

"Egy pillanat az ajkakon, egy élet a csípőn", igaz? Eltekintve attól, hogy néhány kilót felszedsz, a magas cukor- és zsírtartalmú étrend szintén csökkentheti az erekció minőségét és időtartamát. A rossz étrend több szempontból is tönkreteheti nemi életét. A nyilvánvaló súlygyarapodáson kívül a túl sok cukor fogyasztása az aromatáz növekedéséhez vezethet, amely enzim a tesztoszteront ösztrogénné alakítja. Ezen felül magas vérnyomáshoz és egyéb problémákhoz vezethet, amelyek lassítják a hímvessző véráramlását. A szív- és érrendszeri egészség kulcsfontosságú a kemény erekció és a maratoni szex számára.

7. Kerékpárral közlekedve károsodhat a merevedése

Ha sokat biciklizel, akkor fennáll annak a veszélye, hogy nyomást gyakorolsz a perineumodra. Ez összenyomja a pénisz véráramlásához szükséges kritikus idegeket és artériákat, és érzésvesztéshez és merevedési zavarhoz vezethet. A keskeny kerékpárülés akár 66% -kal is csökkentheti a pénisz véráramlását, és még egy széles ülés is 25% -kal csökkentheti az áramlást!

Tippek kerékpározás közben

  • Ne használjon hosszú keskeny orrú versenyülést.
  • Győződjön meg arról, hogy az ülés széles és sok párnázattal vagy géllel rendelkezik.
  • Ne döntse felfelé az ülését, mert ez növeli a perineum nyomását.
  • Ügyeljen arra, hogy az ülése megfelelő magasságú legyen, hogy a lábai ne legyenek teljesen kinyújtva a pedál lökésének maximumán.
  • Változtassa meg pozícióját, és tartson szüneteket hosszú túrák alatt.

 

Hozzászólások

Új hozzászólás
    töltés

    TÖLTÉS